Netwerken, kennis op doen en kennis toepassen in Festival stijl

Nestival is van mening dat ondernemers te weinig werkplezier ervaren. Het is allemaal zo degelijk en saai,  maar zaken doen hoeft niet suf te zijn. Het kan allemaal leuker en losser en dat is wat Nestival doet. Ondernemen gaat gepaard met veel afwijzingen, frustraties en obstakels. Ondertussen raakt de ondernemer opgebrand en wordt de volle potentie van zowel de ondernemer als onderneming niet bereikt. Genot is niet alleen leuk het verlaagt stress en zorgt voor productiviteit en dus betere resultaten. 

Het idee van Nestival is ontstaan, omdat veel mensen een hekel hebben aan netwerken. 85% van de mensen vindt het verschrikkelijk om op mensen af te stappen. Niet zo gek, want op veel netwerk borrels en events heerst er (bewust) een formele sfeer. Het maakt mensen ongemakkelijk waardoor ze juist niet op mensen willen afstappen. Op een festival bruiloft is de sfeer was zo geweldig en de dag daarna was het nog steeds genieten. De ongedwongen sfeer is precies wat netwerk borrels en events missen. Veel mensen gaan met tegen zin heen en komen opgebrand terug in plaats van opgeladen. Het doel van Nestival is dat elke deelnemer goede relaties opbouwt, aan zijn doel werkt, voldaan, vol positieve energie en gemotiveerd naar huis gaan. Zakelijk netwerken hoeft niet saai te zijn & te veel informatie gaat verloren tijdens zakelijke lezingen, zonde. Waarom niet deze twee combineren? Heel veel zakelijke events zijn suf en de sfeer is onaangenaam. Je voelt gewoon aan dat de mensen komen als een verplichting. Het nodigt niet uit om op mensen af te stappen. De gesprekken voelen geforceerd aan en alles is ongemakkelijk. Het idee van Nestival is om in een relaxte omgeving en sfeer te netwerken,